1. april 2013

Lidt mere "update" på kreasiden!


Patchwork på SY- maskinen & Hæklesjov
 
Trekanterne er nålet op på Styopor inden
sammensyningen

Symaskinen er blevet fundet frem fra gemmerne, støvet af og smurt, og selv om den er ved at være en ældre dame, så fungerer den faktisk stadig upåklageligt, det foreløbige resultater frem går jo af billederne herunder...

 
Det er lidt historisk det PW projekt, for nogle af stofresterne er så gamle at de stammer fra min barndom og som jeg fik af min mormor, de blåstribede blokstribede stoffer er ca 20 år gamle og er fra jeg syede pandekagehuer til mine tvillinger da de var små, der er rester fra kasseret sengelinned, mv. men sjovt er det nu at sy igen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hæklenålen er for alvor kommet i gang og der bliver kreeret lidt af hvert, flere billeder vil blive lagt op på bloggen når jeg lige får fotograferet kreationerne 


"Miniature Monkey" hæklet i 4/8 bomuld
 


"Granny Square" 60x60cm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 og så lidt billeder af nogle ad de andre ting som
kommer fra min kreative side ;o)
 
"Trines Blommer"
tegnet og farvelagt med Copic MArkers
 
 
 
 
 
 
 
"Zen Doodle" farvelagt med Copic Markers




1 kommentar:

  1. Hej Jeanett, fotot blir inte bra :(. Tror du, du kan skicka ett på mailen?

    Kram
    Bente

    SvarSlet